poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Jutro wyjazd

Już jutro rano mam samolot do USA z przesiadką w Paryżu. Jeszcze nawet nie zaczęłam się pakować! Nie wiem co mam zabrać i czy to w ogóle możliwe zmieścić rzeczy na rok w 22 kg. Nie wiem co mam myśleć, nie wiem co mam robić. Od kilku dni jestem w wielkim amoku. Od tygodnia spotykam się ze znajomymi, aby pożegnać się przed moim wyjazdem. Wczoraj odwiedziła mnie cała rodzina. Jest mi trochę przykro ale nadal nie jestem w stanie uwierzyć, że nie zobaczę ich przez 10 miesięcy! staram się o tym nie myśleć i czekam aż zobaczę moją przyjaciółkę, która właśnie wraca z Grecji.
Nie przeczytałam żadnej lektury, nie przygotowałam nic na prezentację o Polsce, nie sprawdziłam czy mam wszystkie papiery -jestem w rozsypce. Mam nadzieję, że jakoś dam radę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz